Forutse og forebygge hendelser
Ved å overvåke våre kunders IT-miljøer kan vi forutse og forebygge hendelser før problemene oppstår. Dette minimerer konsekvensen av hendelsen, samtidig som det holder kostnadene nede ved å unngå unødvendige servicebesøk.
Våre serviceteknikere er tilstede i hele Norge, Sverige og Danmark. Ved hvert servicekontor har vi teknikere, verksted-, logistikk-, lager- samt en forvaltningsfunksjon for lokal gjennomføring av installasjonsarbeider og serviceoppdrag på teknisk utstyr. Vi tilbyr serviceavtaler med løsningsgaranti som gir kunden en forutsigbar leveranse.
Vi tilbyr blant annet følgende OnSite tjenester:
Vi tar ansvar hele veien fra planlegging til gjennomføring og rapportering. Vi utfører arbeidet til tider som passer kundens virksomhet og reduserer tiden på installasjonssted ved å klargjøre materiell på forhånd. Våre prosjektledere og teknikere er vant til å håndtere omfattende utrullinger.
Vi tilbyr blant annet:
Vi har satt standarden for retailsupport i Norden og har lang erfaring med å supportere komplette butikkdataløsninger, betalingsløsninger, mobile enheter, digital signage, PC, servere, skrivere, nettverk med mere. Vi jobber i henhold til ITIL og Visma Retails best practice, noe som innebærer at alle henvendelser blir loggført, kategorisert, prioritert og fulgt opp i henhold til viktighet og avtalt tjenestenivå (SLA).
Vi tilbyr:
Vi tilbyr profesjonell drift av forretningskritiske IT-løsninger med kjernekompetanse innen handelsløsninger. Driftsprosedyrer er basert på ITIL og Visma best practice. Ved å overvåke tekniske installasjoner kan vi forutse og forebygge hendelser som ellers ville gitt driftsforstyrrelser.
Vi tilbyr:
Felles for alt utstyret vi håndterer er at det inngår i forretningskritiske miljøer. I disse miljøene stiller kundene høye krav til korte responstider, effektive tjenester og minst mulig nedetid.