Teknisk service, support & IT-Drift

Med lang erfaring fra bransjeledende kunder har vi opparbeidet en unik kompetanse som sikrer at ditt IT-miljø fungerer effektivt, uten unødvendige avbrudd.

Kontakt

Visma Exso - komplett leverandør av forretningskritiske IT-tjenester

Eksperter på virksomhetskritiske systemer
Vi har lang erfaring med forretningskritiske systemer i butikk og restaurant, kontor, datasenter og innen offentlig transport. Våre teknikere, supportmedarbeidere og prosjektledere er vant til å reagere raskt for å løse hendelser, slik at våre kunder opplever minst mulig nedetid.

Forutse og forebygge hendelser
Ved å overvåke våre kunders IT-miljøer kan vi forutse og forebygge hendelser før problemene oppstår. Dette minimerer konsekvensen av hendelsen, samtidig som det holder kostnadene nede ved å unngå unødvendige servicebesøk.

kontakt
Er du interessert i våre løsninger?
Kontakt oss på:
+47 (0) 980 60 000 
mail  Send e-post

Teknisk Service

on-site-service

Våre serviceteknikere er tilstede i hele Norge, Sverige og Danmark. Ved hvert servicekontor har vi teknikere, verksted-, logistikk-, lager- samt en forvaltningsfunksjon for lokal gjennomføring av installasjonsarbeider og serviceoppdrag på teknisk utstyr. Vi tilbyr serviceavtaler med løsningsgaranti som gir kunden en forutsigbar leveranse.

Vi tilbyr blant annet følgende OnSite tjenester:

  • Service & reparasjon
  • Forebyggende vedlikehold
  • Befaring & helsesjekk
  • Logistikk & RMA
  • Håndtering av avfall & gjenvinning

Installation & Roll out

teknisk-service

Vi tar ansvar hele veien fra planlegging til gjennomføring og rapportering. Vi utfører arbeidet til tider som passer kundens virksomhet og reduserer tiden på installasjonssted ved å klargjøre materiell på forhånd. Våre prosjektledere og teknikere er vant til å håndtere omfattende utrullinger.

Vi tilbyr blant annet:

  • Planlegging & rådgivning
  • Prosjektledelse
  • Klargjøring av teknisk utstyr
  • Lager & logistikk
  • Verksted & reparasjon

Support

support

Vi har satt standarden for retailsupport i Norden og har lang erfaring med å supportere komplette butikkdataløsninger, betalingsløsninger, mobile enheter, digital signage, PC, servere, skrivere, nettverk med mere. Vi jobber i henhold til ITIL og Visma Retails best practice, noe som innebærer at alle henvendelser blir loggført, kategorisert, prioritert og fulgt opp i henhold til viktighet og avtalt tjenestenivå (SLA).

Vi tilbyr:

  • Single Point of Contact (SPOC)
  • Første- og andrelinje support
  • Overvåking og fjernsupport

IT-drift

it-drift

Vi tilbyr profesjonell drift av forretningskritiske IT-løsninger med kjernekompetanse innen handelsløsninger. Driftsprosedyrer er basert på ITIL og Visma best practice. Ved å overvåke tekniske installasjoner kan vi forutse og forebygge hendelser som ellers ville gitt driftsforstyrrelser.

Vi tilbyr:

  • Infrastruktur og plattform (Private Cloud)
  • Overvåking og drift
  • Klientforvaltning (PC og mobile enheter)
  • Datakommunikasjon og nettverk
  • Sikkerhet

Vi løser 175 000 hendelser per år i virksomhetskritske IT-systemer

Felles for alt utstyret vi håndterer er at det inngår i forretningskritiske miljøer. I disse miljøene stiller kundene høye krav til korte responstider, effektive tjenester og minst mulig nedetid.

Exso_avdelninger

Har du spørsmål?

Fortell oss hva du trenger, og vi vil hjelpe deg med å finne den beste løsningen.
Ring oss på: 980 60 000
Epost: salg@exso.no, bestilling@exso.no

Ved å sende nedenstående kontaktskjema, gir jeg samtykke til at mine personopplysninger blir lagret av Visma Exso i samsvar med Visma Privacy Statement for å kunne håndtere henvendelsen. Her kan du lese om hvordan Visma Exso håndterer opplysningene.